Ungdom/vuxengrupp

Välkommen till Ungdom/vuxengruppen
Det är aldrig för sent att börja träna konståkning!

Vi erbjuder grupper som vänder sig till ungdomar och vuxna oavsett kunskapsnivå. Ungdom/vuxengruppen vänder sig till lite äldre åkare, alltifrån nybörjare utan skridskovana till fd tävlingsåkare som vill ha lite mer kravlös träning. Här lär vi oss skridskoåkning från grunden alternativt tränar vidare från nuvarande nivå. Var och en tränar utifrån sina egna förutsättningar. Vi tar löpande emot nya åkare i gruppen så intresseanmälan kan även fyllas i under pågående säsong.

Alla UAKKs tränare är utbildade av Svenska Konståkningsförbundet.

Plats: Gränby Ishall C och B-hall

______________________________________

English: This class is for older teenagers and adults who either want to learn ice skating or develop skating skills. Its also for former figure skaters who want to skate for fun. You can choose to practise one or two times a week. Apply here or email konstakningsskola.uakk@gmail.com for more information.

Nyheter från föreningen