""
Skridskoskola
Uppsala Allmänna Konståkningsklubb

Anmälan till Skridskoskolan

Skridskoskolan är för barn mellan 3-13 år som vill lära sig grunderna i skridskoåkning. Anmälan sker för hela säsongen (höst- och vårtermin) eller för en termin i taget (höst- eller vårtermin). Skridskoskolan tränar en gång i veckan, 10 gånger per termin.

Välkommen!

Anmälan till Skridskoskolan vårterminen 2024 >>

Anmälningsvillkor

Anmälan sker via länken till formuläret ovan och betalning görs i samband med anmälan. När du anmält barnet erhålls ett bekräftelsemail om att barnet fått en plats i skridskoskolan. Går det inte att genomföra anmälan så är gruppen fullbokad. Ett informationsmail skickas ut två veckor före kursstart till alla anmälda. Anmälan är bindande och avgiften återbetalas endast mot uppvisande av giltigt läkarintyg.

Vid frågor vänligen kontakta: konstakningsskola.uakk@gmail.com

Anmälan är öppen så länge det finns platser, först till kvarn gäller!

Försäkring

Via medlemsavgiften är åkaren försäkrad via Svenska Konståkningsförbundet, läs mer om försäkringar här >>