Inbjudan till sommarläger 2024

Sommarlägret är i första hand öppet för klubbens alla tävlingsåkare, men vi tar även emot åkare från andra klubbar. Vi kommer att ta emot åkare från konståkningsskolan som tagit märke 7 i mån av plats. Även åkare som tagit märke 6 och deltar i eftersäsongsträningen får anmäla sig och kan komma att erbjudas en plats om de klarar märke 7 under vårens träning. Gäller under förutsättning att det finns platser kvar på lägret när anmälan stängt.

För att skapa jämna grupper kan vi komma att flytta åkare mellan veckorna.

Lägerperioder:
Lägervecka 1 är söndag den 16 juni – torsdag den 20 juni 2024.
Lägervecka 2 är måndag den 24 juni – fredag den 28 juni 2024.

Anmäl deltagande genom att fylla i formuläret via följande länk: Anmälningsformulär sommarläger

Anmälan har stängt men vi tar emot efteranmälan i mån av plats i lämplig grupp och mot en extra avgift.

Tränare: Anki Niklasson, Lena Eidvall och Tanja Isaeva
Danstränare: Klara Stenerhag
Plats: C-hallen och danslokalen vid Gränby ishallar.

Vi reserverar oss för ev. ändringar.

Träning:
Träning dagtid (kväll söndag 16 juni)
Minst 10 ispass + 5 danspass

Lunch:
Lunch serveras på IFU Arena och ingår i anmälningsavgiften (ej söndag 16 juni).

Lägerkostnad:
Pris: 3 800 kr per träningsvecka för 3 ispass per dag avser alla åkare med minst motsvarande tävlingstest.
Pris: 2 800 kr per träningsvecka för 2 ispass per dag avser alla åkare med märke 7 och 8.

För åkare som inte redan är medlemmar i UAKK tillkommer även medlemsavgift.
Vi kan inte tillgodose önskemål om antal träningspass per lägervecka som skiljer från indelningen ovan.

Vill du vara lägerförälder?
I anmälningsformuläret fyller du även i om du önskar arbeta som lägerförälder. Lägerföräldrar erhåller 10 % reducerad lägeravgift per arbetspass som omfattar minst 5 timmar.

Frågor om lägret skickas till lageruakk@gmail.com

Varmt välkommen med din anmälan!

Hälsar
Lägergruppen